شن استقلال بازیکنان هواداران تراکتورسازی

شن: استقلال بازیکنان هواداران تراکتورسازی اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار اجتماعی همه چیز راجع به مچ‌بندهای هوشمند که امنیت حجاج ایرانی را اوج می‌برد

موسم حج امسال درحالی شروع شده است که با تدبیر مقامات کشورمان و با نشانه ارتقای امنیت و خدمات رسانی مؤثرتر در مواقع مهم مچ بندهای الکترونیکی در اختیار زائران منز

همه چیز راجع به مچ‌بندهای هوشمند که امنیت حجاج ایرانی را اوج می‌برد

همه چیز راجع به مچ بندهای هوشمند که امنیت حجاج ایرانی را اوج می برد

عبارات مهم : ارسال

موسم حج امسال درحالی شروع شده است که با تدبیر مقامات کشورمان و با نشانه ارتقای امنیت و خدمات رسانی مؤثرتر در مواقع مهم مچ بندهای الکترونیکی در اختیار زائران منزل خدا گذاشته می شود. ولی عملکرد این فناوری دقیقا چگونه است؟

به گزارش خبرآنلاین به نقل از سیناپرس،به طور کلی فناوریهای همراه یا پوشیدنی به آن دسته از نوآوریها در علم پزشکی اطلاق می شود که نشانه از ارایه آنها کمک به ارتقای سطح سلامتی و نظارت دقیق تر بر اوضاع و احوال کاربرانی است که از آنها استفاده می کنند. این فناوری اگرچه بر اساس یک مکانیزم کلی یعنی ثبت دقیق پارامترهای مختلفی نظیر ضربان قلب کاربر و امکان ارسال خبر به یک سیستم گیرنده عمل می کنند ولی تفاوتهای ساختاری نیز دارند.

همه چیز راجع به مچ‌بندهای هوشمند که امنیت حجاج ایرانی را اوج می‌برد

این دسته از فناوریهای پزشکی به شکل مچ بند، گردنبند، پابند و همچنین ریزساختارهای الکترونیکی قابل اتصال به لباس و البته در پشرفته ترین سطح به شکل ریز سیستمهای قابل کاشت در زیر پوست ارایه می شوند. با این حال نوع مچ بند این فناوری بیش از سایر موارد کاربردی بوده و استفاده از آن نیز راحت تر است.

این نوع مچ بندها توانایی ارسال خبر در مواقع اضطراری را دارند به این معنی که اگر فرد استفاده کننده در شرایط خطرناکی قرار بگیرد، مچ بند به صورت هوشمندانه اقدام به ارسال خبر می کند. این نوع مچ بندها از مواد مختلفی ساخته می شوند که در برابر تغییرات دمایی و محیطی مقاومت خوبی دارند.

موسم حج امسال درحالی شروع شده است که با تدبیر مقامات کشورمان و با نشانه ارتقای امنیت و خدمات رسانی مؤثرتر در مواقع مهم مچ بندهای الکترونیکی در اختیار زائران منز

آنچه که حجاج ایرانی در موسم حج امسال و با نشانه جلوگیری از حوادث تلخ سالهای قبل به دست می بندند کاربرد چشمگیری دارد. طراحان با این تصور که فرد استفاده کننده ممکن است سن و سال زیادی داشته و یا در شرایط اضطراری قرار گیرد که هوشیاری چندانی نداشته و یا به هر علت دچار جراحت شده است باشد، مچ بندها رو به گونه ای طراحی کرده اند که خبر هشدار را به نیروهای امدادرسان و تصویر العمل سریع پزشکی ارسال می کنند.

اگرچه ممکن است این فناوری در قالب کارتهای مخصوصی هم ارایه شود ولی استفاده از آنها به شکل مچ بند به مراتب ایمن تر و راحت خواهد بود.

مدلهای خاصی از این فناوری به درگاه USB نیز مجهز است که از این طریق می توان اطلاعات مربوط به شرایط اضطراری فرد را ذخیره سازی کرد. همچنین مدلهایی از این مچ بندها ساخته شده است که امکان دریافت اطلاعات مربوط به مکان دقیق فرد از طریق سیستم موقعیت یاب جهانی نیز وجود دارد.

همه چیز راجع به مچ‌بندهای هوشمند که امنیت حجاج ایرانی را اوج می‌برد

به نظر می رسد امسال حجاج ایرانی درحالی اعمال حج را به جای می آورند که به واسطه استفاده از این فناوری، امنیت آنها در سطحی اوج تأمین شده است است.

واژه های کلیدی: ارسال | امنیت | فناوری | ایرانی | فناوری | استفاده | اخبار اجتماعی


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار