شن استقلال بازیکنان هواداران تراکتورسازی

شن: استقلال بازیکنان هواداران تراکتورسازی اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار بین الملل آژانس امنیت ملی آمریکا شرح تلاش روسیه را جهت هک کردن انتخابات ارائه کرد

پایگاه اینترنتی رسانه ای «اینترسِپت» گزارشی از آژانس امنیت ملّی آمریکا منتشر کرده است که شرح تلاش روسیه جهت هک کردن سامانه انتخاباتی آمریکا را در گزارشی محرمانه

آژانس امنیت ملی آمریکا شرح تلاش روسیه را جهت هک کردن انتخابات ارائه کرد

آژانس امنیت ملی آمریکا شرح تلاش روسیه را جهت هک کردن انتخابات ارائه کرد

عبارات مهم : آژانس

پایگاه اینترنتی رسانه ای «اینترسِپت» گزارشی از آژانس امنیت ملّی آمریکا منتشر کرده است که شرح تلاش روسیه جهت هک کردن سامانه انتخاباتی آمریکا را در گزارشی محرمانه ارائه می کند.

به گزارش صدا و سیما به نقل از اینترسپت، بر اساس گزارشِ اطلاعاتیِ فوق العاده طبقه بندی شده است ای که به دست اینترسپت رسیده هست، چندین روز پیش از انتخابات ریاست جمهوری ماه نوامبر، بخش اطلاعاتی ارتش روسیه به اجرای حمله سایبری به دست کم یکی از کارپردازان نرم افزاری انتخابات آمریکا و ارسال ایمیل به بیش از صد مأمور انتخاباتی اقدام کرده است.

آژانس امنیت ملی آمریکا شرح تلاش روسیه را جهت هک کردن انتخابات ارائه کرد

سند محرمانه آژانس امنیت ملّی آمریکا که به صورت ناشناس به اینترسپت ارائه شد و درستی آن به صورت مستقل مورد تأیید قرار گرفت، به تحلیل اطلاعاتی در خصوص تلاش سایبری اطلاعاتی چندین ماهه روسیه علیه عنصرهای انتخاباتی و زیرساخت های رأی گیری آمریکا می پردازد که اخیرا به دست این آژانس رسیده هست. این گزارش که تاریخ آن پنجم می 2017 هست، مفصل ترین گزارش دولت آمریکا در خصوص دخالت روسیه در انتخابات است که هنوز مورد بررسی دقیق قرار نگرفته است.

در حالی که این سند دریچه ای را به درک آژانس امنیت ملّی آمریکا از بازیگران روسیه در مسئله هک کردن اطلاعات باز می کند، به نمایش اطلاعات «خام» نمی پردازد. در همین حال، یک مأمور اطلاعاتی آمریکا که نخواست نامش فاش شود در خصوص نتیجه گیری از این سند هشدار داد. وی گفت، یک تحلیل لزوما نمی تواند تعیین کننده باشد.

پایگاه اینترنتی رسانه ای «اینترسِپت» گزارشی از آژانس امنیت ملّی آمریکا منتشر کرده است که شرح تلاش روسیه جهت هک کردن سامانه انتخاباتی آمریکا را در گزارشی محرمانه

این گزارش به این توصیه اشاره می کند که حمله سایبری روسیه ممکن است بیش از آنچه پیشتر درک شده است بود، وارد سامانه های رأی گیری آمریکا شده است باشد. این گزارش در چکیده خود به صراحت بیان می کند که این اطلاعات ارتش روسیه، بالاخص اداره مهم اطلاعات روسیه یا GRU بود که حملات سایبری توصیف شده است را در این سند هدایت کرد. در بخشی از این سند آمده است: «بازیگران اداره مهم اطلاعات روسیه به اجرای عملیات جاسوسی علیه یک شرکت نام آور آمریکایی در اوت 2016 پرداختند که از قرار معلوم اطلاعات مربوط به راه حل های نرم افزاری و سخت افزاری مرتبط با انتخابات را به دست بیاورند.

این بازیگران احتمالا از اطلاعات به دست آمده از این عملیات استفاده کردند تا کارزار کلاهبرداری اطلاعاتی (فیشینگ) با نشانه قرار دادن شرکت های دولت محلی آمریکا به راه بیندازند.» قضاوت آژانس امنیت ملّی آمریکا از این چکیده در تضاد صریح با بیانات هفته گذشته ولادیمیر پوتین، مدیر جمهور روسیه در خصوص رد مداخله روسیه در انتخابات خارجی بود. پوتین گفته بود: «ما هرگز در این عنوان در سطح کشوری هیچ مشارکتی نکردیم و [تا کنون] هیچ قصدی جهت انجام این کار نداشته ایم.» پوتین که پیش از این دم از انکار هر گونه مداخله روسیه در انتخابات آمریکا می زد، نخستین بار راجع به احتمال مداخله هکرهای مستقل روسیه در این قضیه سخن گفت. این در حالی است که گزارش آژانس ملّی امنیت آمریکا هیچ تردیدی ندارد که این حمله سایبری را اداره مهم اطلاعات روسیه انجام داده هست. تحلیل آژانس امنیت ملّی آمریکا در خصوص تأثیر این مداخله بر نتیجه انتخابات نمی پردازد، ولی تأیید می کند که میزان زیادی از دستاوردهای هکرها ناشناخته باقی مانده است.

هر چند که این گزارش احتمال می دهد که هکرهای روسیه دست کم بعضی از عنصرهای سامانه رأی گیری را نقض کرده اند. این گزارش شرح تازه ای را از ارزیابی اطلاعاتی طبقه بندی نشده در خصوص مداخله روسیه که دولت اوباما آن را در ماه ژانویه منتشر کرد، ارائه می کند. ارزیابی ماه ژانویه در حقیقت به ارائه نتیجه های جامعه اطلاعاتی آمریکا می پردازد، ولی بسیاری از شرح آن را از بین بردن و نسبت به فاش شدن روش ها و منابع حساس ابراز نگرانی می کند.

آژانس امنیت ملی آمریکا شرح تلاش روسیه را جهت هک کردن انتخابات ارائه کرد

این ارزیابی با اطمینان کامل نتیجه گیری می کند که کرملین به جریانی گسترده دستور داده است تا «باور عمومی را نسبت به روند دموکراتیک انتخابات آمریکا تضعیف و هیلاری کلینتون را بدنام کند و به توانایی وی و احتمال مدیر جمهور شدنش ضربه بزند.» آژانس امنیت ملّی آمریکا هم اکنون دریافته است که هکرهای دولت روسیه، بخشی از یک تیم با حکم جاسوسی سایبری بالاخص جاسوسی از انتخابات آمریکا و انتخابات خارجی هستند که بر روی بخش هایی از این سامانه تمرکز کرده اند که به طور مستقیم به روند عضویت رأی دهنده متصل است.

یکی از بخش های این سامانه بخشی شخصی را مشمول بر می شود که به نگهداری و بازبینی فهرست رأی دهندگان می پردازد. بعضی از ابزارهای این شرکت، اینترنت بی سیم و اتصال به بلوتوث دارند که فضایی ایده آل را جهت اجرای اعمال مخرب فراهم می کنند. پایگاه اینترنتی اینترسپت در ادامه تصاویری با شرح کامل از هک شدن روند انتخابات در آمریکا را به نمایش می گذارد. بن مارتین، مأمور ارشد عملیاتی در پاسخ به ایمیلی از طرف اینترسپت گفته است: «فیشینگ (کلاهبرداری اطلاعاتی) در صنعت ما غریبه نیست.

پایگاه اینترنتی رسانه ای «اینترسِپت» گزارشی از آژانس امنیت ملّی آمریکا منتشر کرده است که شرح تلاش روسیه جهت هک کردن سامانه انتخاباتی آمریکا را در گزارشی محرمانه

ما مرتب در اتحادهای سایبری با مقامات کشوری و اعضای جامعه انتظامی در تلاش جهت خطاب قرار دادن این نوع از تهدیدها شرکت می کنیم. ما سیاست ها و دستورالعمل هایی جهت حفاظت از مشتریان و شرکتمان داریم.» اینترسپت در آخر می نویسد، نتیجه گیری آژانس امنیت ملّی آمریکا نشان می دهد که «کشورها به دنبال تاکتیک های تازه جهت دخالت در انتخابات هستند و ما باید در دفاع از [خودمان] هشیار باشیم.»

واژه های کلیدی: آژانس | امنیت | روسیه | سایبری | آمریکا | اطلاعات | اطلاعات | آمریکایی | انتخابات | ارتش روسیه | دولت روسیه


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار