شن استقلال بازیکنان هواداران تراکتورسازی

شن: استقلال بازیکنان هواداران تراکتورسازی اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار حوادث حبس جهت مردی که همسرش را به بیمارستان نبرد

مرد جوانی که به‌خاطر نگهداری متادون و فراهم‌کردن شرایط خودکشی و نرساندن همسرش به بیمارستان مجرم آشنا شد، از سوی دادگاه به حبس محکوم شد.

حبس جهت مردی که همسرش را به بیمارستان نبرد

عبارات مهم : فرشته

مرد جوانی که به خاطر نگهداری متادون و فراهم کردن شرایط خودکشی و نرساندن همسرش به بیمارستان مجرم آشنا شد، از سوی دادگاه به حبس محکوم شد.

به گزارش شرق، ٢٧ خرداد سال ٩٢ خبر فوت زن ٣٠ساله ای در منزلش به کلانتری ١٢ بومهن اعلام شد. اوضاع جسد به گونه ای بود که نشان می داد احتمالا این زن جوان خود کشی کرده هست. در همین حین مادر مقتول به اداره پلیس مراجعه و ادعا کرد دامادش سهیل دخترش را به قتل رسانده و از او شکایت کرد. او به مأموران گفت: دخترم فرشته می خواست از سهیل طلاق بگیرد. او هر لحظه فرشته را مورد آزار و اذیت قرار می داد. هنگامی که دامادم دست فرشته را با اتو سوزاند، تصمیم دخترم جهت این کار جدی تر شد. همان روز هم هنگامی که او را کتک زد و دستش را با اتو سوزاند، به اداره پلیس مراجعه کردم ولی آنها توجهی نکردند تا اینکه دخترم کشته شد. من می دانم فرشته خودکشی نکرده بلکه دامادم او را به قتل رسانده است.

با توجه به گفته های مادر فرشته مأموران تحقیقات خود را در این زمینه شروع کردند و جسد را جهت آزمایش به پزشکی قانونی انتقال دادند و مشخص شد فرشته با داروی متادون مسموم شده است و آثار ضرب وجرح نیز روی بدنش وجود دارد. به این ترتیب مأموران به سهیل مشکوک شدند و دراین باره از او تحقیق کردند. او به مأموران گفت: آن روز ساعت پنج از منزل بیرون رفتم که در میان راه یادم آمد داروی متادونی که دکتر جهت ترک اعتیاد برایم تجویز کرده بود، در منزل جا گذاشته ام. جهت برداشتن دارو به منزل برگشتم که متوجه شدم فرشته حالش خوب نیست و دارو کنارش افتاده هست. تلاش کردم به او شیر و آب بدهم و کاری کنم هرچه خورده را اوج بیاورد ولی فرشته مقاومت کرد و به من گفت از این زندگی خسته شده است ام و می خواهم بمیرم. بعد از کمی تلاش توانستم او را راضی کنم کمی شیر بخورد.

حبس جهت مردی که همسرش را به بیمارستان نبرد

شیر را که خورد، کمی اوج آورد و حالش بهتر شد ولی بعد از چند دقیقه باز حالش بد شد. با اورژانس تماس گرفتم؛ هنگامی که مأموران اورژانس حال او را دیدند به او آمپول زدند تا کمی حالش بهتر شود ولی هنگامی که درخواست کردند او را به بیمارستان ببرند، او مقاومت کرد و گفت حالش بهتر است و نمی خواهد به بیمارستان برود. بااین حال تکنیسين ها تأکید داشتند او را به بیمارستان ببریم ولی بعد از اینکه مقاومت فرشته را دیدم و حس کردم حالش کمی بهتر شده است هست، او را از ماشین پیاده کردم و به منزل بردم که بعد از چند ساعت باز هم حالش بد شد و در منزل جان خود را از دست داد. به این ترتیب پرونده جهت پیگیری با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری استان پایتخت کشور عزیزمان ایران فرستاده شد و سهیل پای میز محاکمه رفت. بعد از انجام تشریفات رسمی مادر فرشته در جایگاه حاضر شد و درخواست قصاص کرد. او گفت من شکی ندارم که دخترم کشته شده است هست. سهیل دخترم را اذیت می کرد و او را کتک می زد. حتی هنگامی که جسدش را پیدا کردیم، آثار جراحت روی بدنش مشهود بود و پزشکی قانونی هم آن را تأیید کرده هست.

سپس سهیل در جایگاه حاضر شد؛ او اتهام قتل عمد را قبول نکرد و گفت همسرش خودکشی کرده است و بعد از ارائه مدارکی راجع به سابقه خودکشی همسرش گفت: من فرشته را دوست داشتم؛ با اینکه مدتی پیش متوجه شدم همه واقعیت های زندگی اش را به من نگفته و قبل از ازدواج با من کار خلافی هم انجام داده هست، به زندگی یکسان ادامه دادم؛ چون او واقعا زن خوبی بود و ارزش اینکه از چنین مسئله ای چشم پوشی کنم را داشت.

مرد جوانی که به‌خاطر نگهداری متادون و فراهم‌کردن شرایط خودکشی و نرساندن همسرش به بیمارستان مجرم آشنا شد، از سوی دادگاه به حبس محکوم شد.

حتی مدتی قبل از خودکشی فرشته، دخترم به من گفت مردی که با مادرش دوست هست، به او گفته می خواهد با مادرش ازدواج کند و پدر او شود ولی با تمام این پرسشها من حاضر نشدم از فرشته جدا شوم. او سه بار سابقه خودکشی داشت. نخستین بار که دست به خودکشی زد سال ٩٠ بود که توانستم او را نجات دهم، ولی شش ماه بعد از آن نیز دست به خودکشی زد و باز متوجه شدم و او را به بیمارستان بردم. ولی سومین بار هنگامی که خواستم به او کمک کنم، قبول نکرد و نتوانستم کاری انجام دهم و فرشته جان خود را از دست داد.

من نقشی در فوت همسرم نداشتم و قتل عمد را قبول ندارم. بعد از آخر گفته های متهم و وکیل مدافعش قضات سهیل را از اتهام قتل عمدی تبرئه کردند و او را به علت نگهداری داروی متادون در منزل و قراردادن در دسترس شخصی که سابقه افسردگی و خودکشی دارد و همچنین انتقال ندادن فرشته به بیمارستان با وجود تأکید تکنيسین های اورژانس به ٣٠ ماه حبس تعزیری و پرداخت دیه محکوم کرد. با اعلام این رأی متهم به آن اعتراض کرد و پرونده جهت بررسی های زیاد به دیوان عالی کشور ارسال شد و در نهایت دیوان اعتراض را وارد ندانست و رأی را تأیید کرد.

حبس جهت مردی که همسرش را به بیمارستان نبرد

واژه های کلیدی: فرشته | خودکشی | بیمارستان | اخبار حوادث


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار