شن استقلال بازیکنان هواداران تراکتورسازی

شن: استقلال بازیکنان هواداران تراکتورسازی اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار سیاست خارجی سفر تیم دیپلمات‌های اروپایی به آمریکا جهت حفظ برجام

شبکه سی‌ان‌ان به نقل از یک منبع آگاه گزارش داد: انگلیس، آلمان و فرانسه در ادامه تلاش‌ها جهت حفظ توافق هسته‌ای تیم یکسان جهت سفر به واشنگتن تشکیل داده‌اند تا با

سفر تیم دیپلمات‌های اروپایی به آمریکا جهت حفظ برجام

سفر تیم دیپلمات های اروپایی به آمریکا جهت حفظ برجام

عبارات مهم : ایران

شبکه سی ان ان به نقل از یک منبع آگاه گزارش داد: انگلیس، آلمان و فرانسه در ادامه تلاش ها جهت حفظ توافق هسته ای تیم یکسان جهت سفر به واشنگتن تشکیل داده اند تا با قانونگذاران و مقامات وزارت خارجه آمریکا دیدار کنند.

به گزارش ایسنا به نقل از شبکه خبری سی ان ان، متحدان اروپایی نزدیک آمریکا که بعد از ماه ها لابی گری و تلاش جهت حفظ توافق هسته ای کشور عزیزمان ایران و گروه 1+5 در حال ناامید شدن از این روند هستند، یک تیم یکسان جهت سفر به واشنگتن در روزهای آینده تشکیل داده اند.

سفر تیم دیپلمات‌های اروپایی به آمریکا جهت حفظ برجام

این تیم که متشکل از دیپلمات های ارشد اروپایی هست، بدون اینکه دعوت شده است باشند به واشنگتن خواهند رفت تا در دیدارهایی که خود آنها برنامه ریزی کرده اند، جهت ماندن آمریکا و توافق هسته ای به مقامات این کشور بیاورند.

این منبع آگاه که از یکی از این کشورها است گفت که اعضای تیم قرار است روزهای پنج شنبه و جمعه با اعضای کنگره، مقامات وزارت خارجه آمریکا و در صورت امکان کاخ سفید دیدار کنند.

شبکه سی‌ان‌ان به نقل از یک منبع آگاه گزارش داد: انگلیس، آلمان و فرانسه در ادامه تلاش‌ها جهت حفظ توافق هسته‌ای تیم یکسان جهت سفر به واشنگتن تشکیل داده‌اند تا با

به گزارش سی ان ان، این دیدارها در ادامه تلاش کشورهای اروپایی عضو توافق هسته ای جهت فشار بر آمریکا هست. پیش از این مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و وزیر امور خارجه انگلیس نیز جهت دفاع از توافق هسته ای و مواجهه با خصومت رییس جمهور ترامپ با این توافق به آمریکا سفر کردند. ترامپ بعد از آنکه در ماه اکتبر از تایید توافق با کشور عزیزمان ایران سر باز زد، آینده آن را به دست کنگره سپرد و گفت که خواهان اصلاح و عوض کردن بندهای کلیدی توافق هسته ای است.

موضع وی تصویر العمل حامیان توافق هسته ای به خاص اروپایی ها که خواهان حفظ آن هستند را در پی داشته هست. آنها معتقدند که توافق با محدود کردن برنامه هسته ای کشور عزیزمان ایران در ازای لغو تحریم های این کشور منافع امنیتی جهت دنیا در پی داشته است.

کشورهای اروپایی نگرانند که اگر آمریکا فشارها بر کشور عزیزمان ایران را همانگونه که کاخ سفید جهت آن تلاش می کند زیاد کردن دهد منجر شود که کشور عزیزمان ایران از توافق کناره گیری کند.

سفر تیم دیپلمات‌های اروپایی به آمریکا جهت حفظ برجام

بنابراین گزارش، دیپلمات های ارشد اروپایی ماه هاست تلاش های خود را شدت داده و جهت این منظور ده ها دیدار با اعضای کنگره داشته اند.

واژه های کلیدی: ایران | توافق | آمریکا | وزارت خارجه | وزیر امور خارجه | اخبار سیاست خارجی


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار