شن استقلال بازیکنان هواداران تراکتورسازی

شن: استقلال بازیکنان هواداران تراکتورسازی اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار فرهنگی و هنری به خاطر شهرزاد بسیاری از پیشنهادات را رد کردم ، روایت بازیگر شب دهم از روزه‌داری سر صحنه

 بازیگر سریال شهرزاد 2 گفت: امسال پیشنهادهای زیادی را جهت حضور در تلویزیون و ماه رمضان داشتم و می‌توانستم با بعضی کارگردان‌های مورد علاقه‌ام کار کنم ولی به

به خاطر شهرزاد بسیاری از پیشنهادات را رد کردم ، روایت بازیگر شب دهم از روزه‌داری سر صحنه

روایت بازیگر شب دهم از روزه داری سر صحنه/به خاطر شهرزاد بسیاری از پیشنهادات را رد کردم

عبارات مهم : سریال

بازیگر سریال شهرزاد 2 گفت: امسال پیشنهادهای زیادی را جهت حضور در تلویزیون و ماه رمضان داشتم و می توانستم با بعضی کارگردان های مورد علاقه ام کار کنم ولی به واسطه حضور در شهرزاد 2 و سنگینی پروژه نتوانستم آنها را بپذیرم.

پرویز فلاحی پور بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در گفت و گو با میزان، درخصوص فعالیت های خود در سال 96 و ایام ماه مبارک رمضان گفت: امسال پیشنهادهای زیادی را جهت حضور در تلویزیون و ماه رمضان داشتم و می توانستم با بعضی کارگردان های مورد علاقه ام کار کنم ولی به واسطه حضور در شهرزاد 2 و سنگینی پروژه نتوانستم آنها را بپذیرم.

به خاطر شهرزاد بسیاری از پیشنهادات را رد کردم ، روایت بازیگر شب دهم از روزه‌داری سر صحنه

وی با ابراز امیدواری نسبت به موفقیت دوباره شهرزاد افزود: سریال شهرزاد یک در آن وقت وقت چندانی جهت تبلیغات نداشت و کیفیت خودش نخستین عامل تبلیغاتش بود. مردم این سریال را دوست داشتند و این روزها نیز همه منتظر شروع پخش سری دوم این اثر هستند که این اتفاق بسیار خوبی است.

وی راجع به حضور خود در سریال شهرزاد تاکید کرد: امیدوارم شهرزاد 2 با استقبال خوب مخاطبان روبرو شده است و تلافی این پیشنهادهای رد شده است را در بیاورد. من فکر می کنم شهرزاد 2 نسبت به سری اول از هر نظر برتری دارد. فصل یک از سریال نقاط قوت فراوانی داشت ولی فصل دوم از لحاظ فنی بسیار بهتر ساخته شده است هست. فیلمنامه بسیار تقویت شده است و شخصیت پردازی ها با دقت و ظرافت بسیار زیادی شکل گرفته اند.

 بازیگر سریال شهرزاد 2 گفت: امسال پیشنهادهای زیادی را جهت حضور در تلویزیون و ماه رمضان داشتم و می‌توانستم با بعضی کارگردان‌های مورد علاقه‌ام کار کنم ولی به

بازیگر سریال شب دهم در مورد شرایط تولید شهرزاد در ماه رمضان خاطرنشان کرد: عوامل شهرزاد روزه دار هستند. عواملی که صبح کار هستند تا ساعت پنج سر فیلمبرداری بوده و بعد از آن جهت افطار به منزل می روند. دوستان شب کار هم سر فیلمبرداری و در کنار گروه افطار خود را باز می کنند. البته با توجه به گرمای شدید هوا و طولانی بودن وقت سحر تا افطار کمی کار سخت شده است ولی تمامی گروه همچون خود حسن فتحی با انرژی و تا لحظه افطار به کار خود ادامه می دهند.

واژه های کلیدی: سریال | بازیگر | شهرزاد 2 | ماه رمضان | تلویزیون | اخبار فرهنگی و هنری


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار